A fogság. meg nem gyengitheté azö buzgoságát. a néro ágyasát akiröl szollánk. meg nem szünék oktatni, és ennek a CSászárnak. egy inya adoját meg térité. Alexander. aréz mives, talám ugyan az. akit exCommunikálta volt annak elötte valo idövel, ellene volt. és sok bajt okoza néki. Az Ásiaiak kik Romában valának. nem hogy segitették volna., de tölle el távozának, az Isten pedig meg vigasztalá ötet. hozája küldvén Onesiforust, aki Ásiábol érkezvén. minek utánna sokáig kereste volna ötet, végtire reája talála. és minden tehettségivel segitté ötet.
Az Apostol., azon idö tályba irá alevelét az Éfésiusokhoz., azt tarttyák elegendö jó ókból, hogy ez a levél nem tsak egy városnak. hanem. az egész Ásiában lévö Anyaszent egy háznak szollot, mivel azt irják, hogy a régi Exemplarisokban avárosnak a neve a melynek kelletet volna küldeni. nem volt fel téve. hanem tsak eszerént
volt, pál. akristus Jesus Apostola---------a szenteknek.
a kik.----------és a hiveknek... &× Az Apostol. eleinte
mindgyárt ditséri a hivek. hitét. és felebaráti szeretetét, elejekbe tészi egészen aválttságunknak és a meg igazulásunknak titkait. a kristus Jesus érdemi által, fel teszi nékik a predestinatiot, és a pogányoknak, ahitre valo hivatásokot, a sidoknak, és apogányoknak egy testbe valo meg egyezéseket. a mely testnek, a kristus a feje., ennek az Isteni fönek a ditsösége, és fel magasztaltatása, fellyeb valo minden lelki, és testi teremtet állatoknál., az ollyan sidokra, és keresztyénekre támad, akik atörvény béli Cérémoniákra adták mod nélkül magokot, azután beszél a simon Mágus tanitványi ellen, és azon idö béli eretnekek ellen., a kiket
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 760)