tanátsot, meg nem látván elöre. hogy még mik követhetik, és ötet küldék követtségbe simonhoz, Simon kevélyen felele nékik. és ugy mint urok, mondván, hogy meg adná kéréseket., és azonal bé mene avarosba. anép nagy örömel fogadván., ez Aprilisbe volt. Simon eröseb lévén a nép segittségivel, tsak hamar meg akará venni a Templomot. a hol János. és a buzgok valának, de viszá üzék ötet nagy vesztésel.
Simon tsak hamar ki nyilatkoztatá kegyetlenségit a Jérusálemiak ellen. a kik a varosokba fogadták vala, és a kik szabadok levén, rabság alá adák magokot. Az Atyafiság, baráttság. és más köteleségek. a melyek egymáshoz köteledzik az embereket, meg nem tartoztathaták ötet attol. hogy meg ne véreze kezeit. A közönséges vétkek, és rend szerént valo gonoszságok, a közönséges, és az üsméretlenekel. valo gyalázatal és bestelenségel valo bánás, és mind ezeket az elméjiben, tsak félénk. és bátortalan gonoszságnak tartá lenni, ö olyan dolgot kivánt. a mi égre kiálto legyen, lábai alá akará tapodni a termeszetnek, baráttságnak. és az egyeségnek köteleségit.
Vespasiánus Berythböl Antiokiában mene, és Muciánust hadal olosz országba küldé vitellius ellen. Más felöl pedig Primus, a Mésiai Gubernátor vespasiánus részire álván. olosz ország felé indula a hadával. meg veré a Cecina hadát, a kit vitellius eleiben küldötte vala Romában mene. vitelliust meg gyözé, és vespásiust császárnak kiáltaná, Más nap Mucianus is avárosba érkezék. meg tartoztatá a primus vitézinek kegyetlenségit, akik meg akarák ölni mind azokot, kik vítéllius részin voltanak., az után a nép eleiben vivé Domitiánust,
(VI. A Sidok és az Ujj Testámentumnak Historiája: 841)